38+1 im şuan dün doktor haftaya cumartesi bebeği sezeryanla alalım dedi 39 oluyorum ama ben normal doğum istiyorum bunuda biliyor her hangi bi durum da yok olmaması için bebek de aşağıda kaka yapar kalbi durur gibi şeyler söyledi bunlar için erken değil mi kolestazım vardı değerlerim normale döndü sancım vs yok bekliyorum kafamı karıştırdı doktor