kartanesi___ İlk gebeliğim çok tecrübesizim size sorayım😂🥰kızlar ben şunları aldım yeterli mi yetersiz mi bakar mısınız? 👶🏻7 tane yenidoğan zıbın 👶🏻4 tane 1-3 Ay zıbın 👶🏻3 tane yenidoğan alt üst takım 👶🏻3 tane yenidoğan tulum 👶🏻5 tane 0-3 ay alt üst takım
3kedili2bebekli kartanesi___ suanlik yeter gibi mevsime uygun olarak bunun 2 katı kadar da 3-6 ay alın eğer yaz ayına denk gelirse çok takım almayın çok zıbın alın yeterli
Deletedmom_8793 kartanesi___ 0-3 ay ben 10 günden fazla kullanamadim kızımda çünkü dar oldu birde yazın doğmuştu sürekli zibinli duruyordu ama buna 3 tane 5 li hastane çıkışı aldım daha birşey almadim
busra34__ kartanesi___ yeterli bence ya zaten bebek büyük vs olursa internetten hemen söylenir diye düşünüyorum bende henüz almadım ama bakalım
sedaa111- Bende çok tecrübeli sayılmam aslında benimde ilk gebeliğim ama etrafımdaki tecrübeli kişilerden duyduğum yenidoğan çok bir şey alma 3-4 adet alt üst olsun 3-4 adet iç zıbın yeter hemen büyüyor anca 2 hafta giydirebiliyorsun dediler
3kedili2bebekli kartanesi___ o zaman 3-6 aylıkların çoğunu zıbın alın ama bunları gebeliğinizin sonlarına dogru alın bebek iri olursa 6 aylikta alabilirsiniz hem yaz boyu rahat rahat giyer 4-5 de cici kıyafet alırsınız dışarı çıkarken giymeye ki ben dışarda da renkli zibinlar giydirdim hep çok sıcaktı çünkü isilik oluyorlardi hemen tamam yaz biter yazın bebek giydirmesi çok kolay sadece askılı zibin bitti gitti 😂 sonrası da bebeğinizin bedenine göre alırsınız zaten
3kedili2bebekli kartanesi___ evet benim mağazalar hep yakinimdaydi bebeleri alıp çıkıp alıp dönüyordum hem iyi geliyordu bana hava almak şu anda yine hamileyim yaz başı diye bir de 3. Bebeğim diye çok bir şey almicam ilk bebeklerim prematureydi yenidoganlari 6 ay giydiler sonra almaya başladım bunda da zamanla alırım diye çok eşya almicam kafam baya rahat alışveriş yapasim var ama insan ne alacağını bilemiyor çünkü bebeklerimin biri kız biri erkek 3. Ne olursa olsun bir sürü eşyası var 😂
3kedili2bebekli kartanesi___ evet Allah kolaylık versin cidden bir de çok süslü puslu şeylerden uzak durun taraksa en sadecesini tırnak makası mı en sadesini alın inanın en çok işe yarayan şeyler onlar
3kedili2bebekli kartanesi___ törpü de çok kullanışlı ben 1 sene kullandım kimse memnun değil ama ben baya memnundum 😂
busra34__ 3kedili2bebekli ya sizce reflü yatağı ve burun için olan makineler oluyor ya onalr çok gerekli mi bana gereksiz geldi ama burun için olan hasta olursa vs diye lazım gibime geldi
3kedili2bebekli busra34__ reflü yatağı kullanmadım 2 bebeğimde refluluydu doktorum sadece yatağın altına yükselti koy dedi bazısı gerekli buluyor tabi burun temizlemek için her şey çok kullanışlı ben şu ağızla çekilen aspiratörlerden kullanıyorum yeterli geliyor çok şiddetli olanı tercih etmiyorum bir suru enjektor serum ve hava makinası da inanın şart yani hiç olmasa bile kışın illa ki burunları döküyor sumkurmeyi bilmedikleri için de tıkanıyor
sarilale123 busra34__ Reflü yatağı alın ,burun aspiratör ü ben doğum çantama koymuştum bebeğim daha bismillah ilk gece horluyo gbi ses çıkarıyordu bebek hemşiresini çağırdım mukus olabilir temizleyeyim dedi .dedim bende var onunla temizlemiştik😂
busra34__ 3kedili2bebekli çok teşekkürler 🥰benim de ilk hamileliğim o yüzden yüz kez düşünüyorum 😅 henüz daha bir şey almaya başlamadım ama bir liste yapıcam bakalım çok fazla şey var şuan 20+2 yiz bakalım