teacherlife bebeğim 24 günlük emziriyorum ve mama veriyodum dün mamayı kestim bugün sabah bezini değiştirirken pembelik gördüm internette kristal olabileceği yazıyor susuz kalmış diye acaba benden doymuyor mu mamayada başlamak istemiyorum beni emsin istiyorum ne yapmalıyım? yarın bi doktora gözükücem bugün gözlem yapıcam. gece gaz sancısından dolayı sadece bir mememi emip uyumuştu ondan mı acaba pembeleşti idrarı.
samira555 teacherlife Genelde yeterince sıvı almama veya uzun süre aç/yetersiz emme olduğunda daha sık görülür. • Zararsızdır, bebeğin idrarı yoğun olduğunda olur. Ne yapmalı? • Emziriyorsan daha sık emzir. • Mama alıyorsa öğünleri kontrol et.
Keziban teacherlife benim ilk çocuğum da bayağı kanlı şekilde gelmişti doktor normal olduğunu söylemişti ama bir sebep söylememişti böyle durumlarda korkmayın tabii ki ateş vesaire olursa getirin ama demişti
Keziban teacherlife emzirmek de pek alakalı değil iki kere gördüm büyüyünce geçiyor belki bazıları saçma bulacak ama eskiler de buna içini temizliyor derlermiş doktor da bunun gibi bir şey demişti