Tugba3434 ben 30. Haftayım benimki de makat gelişi duruyo dönmezse sezaryen olursun dedi 🤷🏻♀️ Bol su iç ki suyun azalmasın bundan sonra bebek büyüyo dönmesi zor olur suyun da azalırsa daha da zor olur dedi. Günde 3 3,5 lt içiyorum dedim yeterli dedi. Arkadaşlarla da konuştuk doğum sancısıyla dönen bebekler bile oluyomuş son haftalarda da hareketleri varmış ben bol su içip bekliycem son haftalara kadar dönmezse düşünürüm napıyım 🤗