adadenizi 5+4 hamileyim henüz keseyi de kalp atışını da görmedik. Gece uyanınca uçukladığımı farkettim o an düşünmeden asillovir sürdüm yattım. Sabah zovirax vardı sürdüm sürmemle hamile olduğumu hatırlamam bir oldu sildim hemen sizce zararı olmuş mudur
Briahll adadenizi Bi sorun olacağını sanmıyorum canım bende bir ayda bir uçuk çıkar aile hekimime sorduğumda sorun olmayacağını söyledi bende zovirax kullandım. Tabi sen yine sor doktoruna hem için daha rahat eder.