8+3 bir kaç gün önce pihti şeklinde kan geldi ki yerimden kalkmıyorum yatıyorum kendimi zorlamıyorum buna rağmen. Hastaneye gittik hemen doktor fitil verdi onları kullanıyorum ve yine yataktan kalkmıyorum. Harbi zor ve zaman geçmiyor. Doktor 12-13 ü bir görelim daha kolaylaşacak diyor ama o zamana kadar 5-6 hafta var gün bile geçmezken nasıl sabrederim bu tedirginlik ile bilmiyorum. Banyo yapmaya korkar hale geldim. İlk kez başıma geliyor çünkü ve ne bilim sakinleştirmeye çalışıyorum kendimi daha kanama gelmedi şükür ama insanız sonuçta o korku geçmiyor kalıyor. Kızlar hepimize Allah yardım etsin bebeklerimizi sağlıkla alalım kucağımıza