Ayfersalih28 çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için ama ben zaten adetin ilk iki günü çok fena ağrı çekiyorum ilaç almayınca acile gitmeyince geçmiyor, siz 4 ve diğer günler hayıt için demişsiniz ama ben düzenli yumurtlama görüyorum, doktora da gidiyorum takip için. Döngüm düzenli. Dengemi bozmasından korkuyorum açıkçası hayıtın.