busraggyy Kızlar gebeliğinde böyle bir şey yaşayan oldu mu hiç 2 haftadır falan sağ elimde uyuşma karıncalaşma oluyorr
Fuunndaaa busraggyy hamileliğin başlarında çok olurdu kesilmişti bu aralar yine başladı hatta bu geceddi uyandığımda sağ elim uyuşmuştu
busraggyy Fuunndaaa doktora falan söylüyor musunuz acaba ben biraz korktum ama sanırım normal gebelikte
8143 Haftadan beri iki elimde var 34 haftalıkyım halen sabahları oluyor ma bnde karpal tünel sendromu var magnezyum iyi geliyor
busraggyy 8143 evet bende acaba karpal tünel sendromu olabilir mi diye düşündüm salı günü kontrolüm var soracağım ilk defa böyle bir şey yaşayınca korktum biraz ☺️
Fuunndaaa busraggyy benim önceki hamileliğimde de olmuştu hamilelik sonrası kendiliğinden geçmişti söylemedim sürekli olmadığı için
Pink29 Kızlar bende de yaklaşık bır ıkı haftadır ıkı elımde de ağrı var açıp kapatırken zorlanıyorum 37.haftadayım benımkı neyden kaynaklanıyor Olabılır sızce açıp kapatırken parmak kaslarım agrıyo
babyshark__ Benim iki gecedir uyuşuyor artık ustunemi yatiyom ondanmi bilemiyorum bendede karpal tünel sendromu var birde bugün sağ bacağımda bir elektrik çarpması tarzında ağrıyla karışık sizi giriyor