İlk gebeliğimde de ikinci gebeliğimde de aşırı mide yanması yaşadım uyuyamıyordum bile oturur pozisyonunda uyuyabilirsem uyuyordum hiçbir şurup ilaç fayda etmedi sadece doktoruma danışarak tabi sizde danışın mutlaka bir çay kaşığı karbonat atıp ağzıma üstüne su içiyordum anca bu rahatlatıyordu günde 2 defa yapıyordum anında kesiyor yanmayı