Ecem0707 çok normal ilk tüp bebeğimi 5+6 da duydum ama onu kaybettim. Şimdi yine tüp bebekle hamileyim bunda 6+1 de daha bebek yoktu boş filan dedi hatta öylesine meraktan gittiğim bir doktor. Sonra 6+6 da kalp atışını duydum. Her embriyo farklı her gebelik farklı. 8 haftaya kadar yolu var telaşlanmayın❤️ sağlıkla kucağınıza alın inşallah