Kızlar 10+4 haftalık hamileyim yani son adet tarihine göre öyle görünüyor şuan ben iki kızım da da belirtileri çok şiddetli yaşadım bel ağrısı özellikle ama bunda hiç bi belirlti hissetmedim hamile olduğumu da o yüzden hiç tahmin edemedim yani gebelikte belirti olmamasi olabilir mi ne bileyim hani dış gebelik kimyasal vs değildir dimi. Yaşayan varsa ve buraya yazarsa çok mutlu olurum..