kullanicicadi insanları samimi sıcak kanlılar,sahilde akşamları yürümek çok çok güzel, mevsim ne olursa olsun bol rüzgarlı serin bi havası var deniz olduğu için.
Ulaşım derken tam neyi kastettiğini anlamadım ama her türlü ulaşım yolu var, deniz yolu karayolu demiryolu.