Hayalalya12 Ben gebelikte kahveyi sınırlamıştım. Bi yudum eşiminkinden içiyordum. Tatlı da çok çok az. Tatlı dediğim de günde maks 4 kare çikolata. Onun dışında meyve vs. Geçtiğimiz hafta 2 gün üst üste Türk kahvesi içtim. Biraz fazla çikolata yedim. Beyaz ekmek yedim. Tam 45 dk tekmeledi. Aralıksız. Korktum biraz. Ben kahve ve şekerden olduğunu düşünüyorum. Yiyecekler çok etkiliyor sanıyorum. Kahve ve şekerin etkisini çok net hissediyorum çünkü.