13 haftalık hamileyim 2 ayrı doktorum var biri memlekette o test sonucuna göre hiç bir sıkıntı yok dedi ama yaşadığım şehirdeki doktor bebekte sıkıntı yok senin yaş aralığın riskli çıkmış dedi ve tıbbi genetiğe gönderdi pazartesi günü randevum var böyle birşey başına gelen var mı ?