Aayten ayy bende hissedersem die korkuyodım canım birdr son aylarda kendimi tutamayıp bi kaç siğara içmiştim ondan ya uyuşmazsam die de korkuyodum 😂 beni uyuşturup doğuma başlamışlar ben daha uyuşmadım hissediyorum diye onlara söyleniyor dum megersem piskolojik hissediyorum sanmışım o arada bebişin sesini duymamla şok oldum ben bailamadılar sanıyordum çünkü
Ama sonrasında beni uyuttu dr ben çok elimi kolumu panikle oynatmış kalkmaya çalışmısım mecbur uyıttuk dedi 😂 😂 😂 hatta ayılırken beni niye uyutyunuz die aglayarak uyanmıştım 😂😂😂