Kızlar üç gündür hastayım önce bogaz ağrısıyla başladı heralde bademciklerim düştü dedim ateşim gündür geçmiyor dün tam düzeldim gibi oldu bugün yine aynı eşim önce bebek için ilaç içmemi istemedi ama baktım olmuyor bugün ağrı kesici ateş sürücü aldım şimdi etkisini göstermiş iyiyim ama geçecek ileesecek gibi değilim ya yarın doktora gidecem hastaneye acaba ateş bebeğe zarar verir mi sürekli hareketini takip ediyorum hareketleri normal ama sağlığına korkuyorum ters bi etki yapmasın