Ulan ne kötü bir şeymiş iki gündür kafayı yedim ben oksururken sanki dikişler patlıcak gibi oluyor sürekli boğazımda bir balgam ve hırıltı var e haliyle atamıyorum her öksürük gelmesinde canımdan can gidiyor kızlar bacılar ne yapabilirim ben buna ya geçmiyor da 😕