curicuri ilkini 16da bebeğim iyi mi diye sorduğumda doktorum merak etmeyin oğlunuz gayet iyi demişti bende erkek mi demistim oda kız mı dediler dedi bende yo bişey demediler dedim kordon da olabilir detaylıyi bekleyin en iyisi dedi 22de net öğrendik erkek olduğunu
İkinci bebişe ikili teste girdik 11+5te doktor tahminde bulunayım mi dedi olur dedim kıza benziyor dedi 16da netledik kız olduğunu
Şimdiki 9 10 haftalık henüz bende bilmiyorum daha var bekliycez 😅