Kızlar 37.haftaya gırdım ben de bugub ılk gebelık olduğu ıçın ya açıklığım bır anda olur da anlamam dıye korkuyorum bırkac gündür regl gıbı sancılar yaşıyorum sonra gecıyor tabı hatta gece de şiddetli ağrılar gırdı ara ara ama tuvalet ıhtıyacımı guderınce gectı ama kaç gündür kasık vajına ağrısı bacak ağrısı var o gecmıyor mesela ama üç gün oncekı kontrolde açıklık vs yoktu onda da böyle ağrılar hıssedıyordum ama doktor normal demişti