esrak07 yüksek insülin direnci ve kiloyla hamile kaldım 5. Hafta diyetisyene başladık aynı zamanda şeker ölçümü yaptık doktor değerlere göre düşmezse insülin başlıcağını söylemişti şükür kullanmadım hiç 20. Haftaya kadar 9 kilo verdim doguma kadar 5 ini geri aldım gebelikte bol bol kefir tükettim ekmek olarak çavdar yedim. Glifor kullanıyodum hamile kaldığımı öğrendiğimde bıraktırdı doktorum