mavi123_ seyma347 bende aynı şekilde tek başımayım üstelik bitanede 3 yaşında ilgilenmem gereken oğlum var ve aşırı zor bir gebelik geçiriyorum ama çok şükür yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik son bir ay. Sizde inşallah kolay geçirirsiniz rabbim herkesin yardımcısı olsun bu zor süreçte