Eliftokcan Lara ismi çok güzel bir isim, Larin, Lidya bu isimleri de beğeniyorum.
Benim 2. Hamileliğim, kızımın ismi Almila. Bu bebegim de kız olursa Alara ismini vereceğiz bebegimize.
Karaca, Aybike, Umay da seçeneklerimiz arasındaydı karar vermeden öncesinde.
Yanına yakistirmak tamamen size kalmış, benim önereceğim isimler bunlar 🩷 sağlıkla büyüsün 🩷