Kuzenimle konuştuğumda çok hareket ediyor tekme az atıyor demişti o 34 haftalık benimde 20+2 tekme çok atıyor hareket ediyor ama çok aşırı değil belkide ben henüz dıştan hareketlerini göremediğim için mi bana öyle geliyir bilmiyorum sizin nasıl acaba ?☺️