3bebe1anne Merhaba hanımlar 4.gebeliğim. iki normal bir sezeryen olduğu için dördüncü de sezeryan olacak ve açılmışken kordonları bağlatmak istiyorum. Yaptıran var mi araştıran yada. Cok ağrır mi cunku oğlum da bir yaşında ve bebekte olacak.cok zorlanır miyim
kurkmantosuzmadonna 3bebe1anne ister istemez ekstra bir ağrısı oluyormuş. Ama ben doğum yaptığımda aynı odada kaldığım kadın hem sezaryen doğum yapmış hem de kordonlarını bağlatmıştı. Maşallah benden daha iyi toparlıyordu. Tabi bu doktorun elinin hafifliğine ve kişinin bünyesine de bağlı.
3bebe1anne kurkmantosuzmadonna anladm ağrıyor dediler de bi korktum açıkçası. Normal doğum daha bi kolay geldi bana sezaryen den sonra. Daha da ağrırsa diye endiselendim