Kzbn11 Bende 39+5 teyim .3 cm açıklıkla günlerdir bekliyorum .bebeğimin kafası kanalda baş grlişli fakat rahim ağzım içerde olduğu için aşağı inmesini bekliyoruz .bakalım olmaza suni ssncı denicez.Suni sancı hakkında bilgisi olanınız var mı :) ?