Minnaktontis Herkese Merhabalar Arkadaşlar; Öncelikle kandiliniz mübarek olsun.. Benim 3 aylık hamileliğimi bitirdim, 4.ayıma girdim. Bugün doktoruma balık yemiyorum omega 3 içebilirmiyim dedim. Bana piyasadaki herhangi birini alabilirsin dedi . Bende Solgar markasının omega 3’ünü aldım. Siz hiç bu marmayı kullandızmı? Kullandıysanız kaçıncı ayınızda içmeye başladınız?
Bzkrt1 Minnaktontis bende onu düşünüyorum fiyatı ne kadardı? Bi arkadaşımın abisi eczacı o en iyisinin ocean plus olduğunu söylemiş. Onu da araştıracağım henüz bakamadım.
oguzs Tugba2626 takviye edici gıdalarda piyasadaki en iyi marka olabilir ama omega 3 alırken IFOS onaylı olmasına önem verin. birkaç firmanınkinde onay var sadece.
Tugba2626 Minnaktontis kullanıyorum ben 5 aylıkken başladım ama omega nın öneminin farkında değildik bilsem hamilelikten bile önce başlardım . Piyasadaki her omega aynı değil epa-DHA değerleri var bu değerlerin yüksek olması lazım en Yükseği solgar da .
Habibee Tugba2626 doktorlar vermiyolar canim 16 haftalikken kontrolum vardi balik tuketmedigimi söyledim ocean mummy balık yağını verdi 5 aydan sonra kullanmaya basla dedi çünkü bebekler 5 aydan sonra kilo alıyor
Habibee Tugba2626 hamilelikten önce kullansaydın baya kilo alirdin canim çok kilo aldiriyomus balik yagı
Minnaktontis Bzkrt1 bugün 98 tlye aldım eczaneden üzerindeki satış fiyatı 91 yazıyordu sanırım eczanede kar koyuyor
didemzgypn Benim doktorum da innate isimli takviye gıdayı verdi omega 3 olarak. İçerik olarak dha/epa ve diğer vitamin takviyelerini barındırıyor.
GlZngin OmurDerman malesef içlerinde metal oluyormuş. Ne kadar Yok dedelerde. Bir de balığın kendisi olmadığı İçin karaciğer havyar vs üretildiğinden fazla a vitamini içeriyormuş o da bebeğe toksik etki yapıyormuş. Öyle deri dr m
Tugba2626 oguzs ocean un bana d vitaminini önerdi eczacı bize verilen devit i kesinlikle önermedi . Devitte etken madde butil mi ne varmış Avrupa’da bir çok ülkede bu madde yasaklıymış . Otizm mi ne yapıyormuş . Ocean tertemiz bir d vitamini demişti