dilek0316 ben geçen sene Esentepede harun hoca ile doğum yaptım sezeryan gayet iyiydi süreç, servisteki hemşireler falan da iyiydi hatta taburcu oldum eve geldim bebeğimde sarılık olduğu için uyandırıp emziremedim bir türlü acil kalkıp gitmiştil nöbetteki hemşireler yardımcı olmuştu serviste sağolsunlar, şimdi ikinci doğumumu da yine orda yapıcam inşallah