eşim balık erkeği aşırı titiz ve baskın karakter. Ona hep sana senin gibi birisi denk gelse asla geçinemezsin diyorum ve gülüyorum 😂 Ben ona her zaman ayak uydurmaya çalışırım, ben her zaman daha olgun düşünür, daha az tepki veririm. 9 seneyi devirdik. Allah ondan razı olsun. Bütün çabasını kendini düşünmeden ailesi için yaptığından eminim, gözüm görüyor ve hissediyorum. Şikayetlerim daha çok azalıyor, o da bunu farkedip neyden şikayetçi oluyorsam daha çok yapmaya veya yapmamaya çalışıyor. Emeğimi görüyor. Çok iyi geçinen düşünceleri ve hayat enerjisi aynı olan bir çiftiz. 41 kere iyiki ❤️❤️ 🧿🧿