tugce4545 canım benim çok çok geçmiş olsun öncelikle bunu gebeliğimin öncesinden beri çekiyorum kullanmadığım ilaç ve krem kalmadı gebelikte doktora sorduğumda bu süreçte ilaç vs. Birşey kullanmanı önermem dedi ama bir bardak suya bir bardak sirke ile vajinal bölgeni yıkayabilirsin herhangi bir zararı olmaz dedi bende öyle yapıyorum çok şükür biraz şimdi iyiyim birde iç çamaşırı mı sık sık değiştirip birde giymeden önce ütülüyorum tuvalet sonrasında önden arkaya olacak şekilde siliyorum zorunda kalmadıkça klozet kullanmıyorum bana bunlar iyi geldi sende istersen deneye bilirsin