3 kasım sabaha karşı acile basvurduk 39+2 deydim suyum geldi kanamam vardi acile gitti açıklık var mi diue bakildi nst ye baglandım eve gondermek istediler sonra vazgectiler kabul edersem suni sanci ile dogumu baslatacaklarını soylediler ha simdi ha sonraki hafta riske atmayım suyum azaldi derken kabul ettim hep normal dogum istiyordum hep akışında dusunmustum herseyi suni sanci bugune kadar aklima bile gelmedi ben saniyordum ki damar yoluyla verilen bi sey malesef ki sarj kablosu gibi bi seyi surekli vajina icine yerlestiriyolar acısı ayrı psikolojik olarak yipratması apayrı 2bucuk gunun sonunda sadeve 3bucuk cm acikligim vardı suni kesildi kendi sancılarim 2-3 dk da bire düştü ebelere yeterli gelmedi nobetci doktor gelip bi kez bile bakmadı dislerime kadar uyustum artik normal doguma girsem dahi sağ salim cikamayacagimi dusunmeye basladim gücüm hic kalmadi 3. Güm ogleden sonra nobetci doktor geldi yatisimi yapan degildi degismisti ve beni acil sezeryana kaldi yarım saay surmedi belki kizima kavustum tamamen onun vicdanina kalmisti ebeler hep sunu soyledi 3 gun de surer 5 gun de normal dogum icin imza attin sezeryana donusun yok riske girmenizin insanin caninin kiymeti olmadigini anladim ilk gebeligim haliyle cahilligime denk geldi