Kızlar bende birşey sormak istiyorum bende 14.haftamda kanama alanı vardı sonra 2 gün ara kanaman yok denildi prosgestan fitil ve promester iğne verildi ve kahverengi lekeye döndü kanamam sonra bir daha başladı kanama alanı bu sefer bir gün arayla vuruluyorum ignemi ve progestan fitil alıyorum. Ama lekelenmem hiç olmadı acaba gecmismidir ya