Kizlar sezeryandan 1 hafta sonra siddetli sari ve kanli sızıntı olustu 5 gun hastanede kaldik kesi attılar antibiyotik tedavisi uygulandı bugun 8. Gün sızıntı biraz azalsa da hala sarı devam ediyor pansumana gidiyorum basına gelen var mi onerileriniz neler ne kadsr surer