Bugun sabah 8de uyandım sancılarım vardı bu ikinci gebeligim ilki normal dogumdu sancım oldugunu doguracagımı anladım eşime haber verdim allah ondan bin kere razı olsun beni ve iki yaşındaki kızımı banyo yaptırdı sonra evde biraz daha bekledim sancılarım arttı bebegim makat gelişiydi dönmedigini biliyordum gidersem sezeryana alırlar dedim beraber evimizi temizleyelim öyle gidelim dedik ben evi topladım o süpürüp pas pas attı saolsın iki yşındakı kızımı hazırladık eşyalaro bavula koyduk özel takipliyim ama erken oldugu için yalancı sancıda olabilir diye ilk devletw görünmek istedim saat 11 gibi gittik devlette bugun haftasonu bebek makat gelişi genel cerrahi yok 2 cm acılman var egitim araştırmaya git dedi eşime sezeryansa madem devlette dogurayım diye ikna ettim egitim araştırmaya geldik alttan muayne nst ultrason derken makat gelişi diye acil sezeryana aldılar ve saat 15.30 da dogdu suan cok şukur yanımda güzel kızım Rüya Nare