mrskorkut canımmmm
Lütfen kalbini ferah tut ilkkez birine buralarda canımm dedin çokta samimi biri değilimdir ama kendime çok yakın hissettim seni bi an ben normal yolla hamile kaldım ama ilk iki bebeğimi kaybettim üçüncü gebeliğimde o kadar umutsuz ve istemsizdimki zaten bi sorun olur sonlanır
Dedim hep.. gebelik testim pozitifi görüdüğüm
Gibi gittim doktora kese görünmedi beklememiz gerekti önceki düşüklerimden dolayı doktor Protestan hapı fitil olarak kullanmamı önerdi o haftada böle bi karın agrısı sanki
Adet olcam önceki iki hamileliklerimde sadece WC ihtiyacı için yataktan çıktım ama sonucum düşük oldu bunda
Öle yapmadım ama tabiki evde hiç bi işte yapmadım devirdim kendimi uzattım yukarlarda ayaklarımı bir kaç hafta böle devam ettim kanamam oldu iğne yaptık üç gün Ard arda iki kez farklı zamanlarda oldu kanamam çok şükür üç ayı düşük bölümünü atlattık sonra 7.ayımda mide kanaması geçirdim bebeğim olması gereken pozisyondan farklı pozisyona geçtiğinden erken Doğum riskim başladı sonuç geç doğurdum ya günüm bile geçti hamileliğim çok serüvenli geçti kanamalı ağrılı hastalıklı ya sandalyeden bile düştüm hatta ama tabiri cAizse hamileliğimde yedim içtim yattım Allah’ıma şükürler olsun ki suan 10aylık bir Oğlum var rabbim isteyen herkese. U tarifi olmayan mükemmel duyguyu nasip etsin umudunu yitirme suan diyorum ki mesela düşük olan bebeklerim demekki sağlık sorunları vardı ki tutunamadı bedenime ve İnan sağlıksız bir çocuk bakıp yetiştirmek çok çok zor allah sana sağlıklı bir evlat nasip etsin lütfen güzel güzel yat dinlen kanaman için arayabilirsin doktorunu ara arayamıylrsan sabah mutlaka git ama sakinliğini koru