4 gündür su sızıntısı yüzünden hastanede yatıyordum 30 haftadayım. Serklaj var ayrıca doktor bugün taburcu etti haftaya kontrol için çağırdı. Benim merak ettiğim su sızıntısı varken progestan fitil kullanılır mı? Doktora sordum vajinal kullanabilirsin dedi ama korktum açıkçası bilen varsa cevaplayabilir mi😔