Melihakrds Eskişehir’e gitmiş biri olarak yazıyorum şehir merkezinde he düet yürğme mesafesi taksiye gerek yok masal şatosuna falan gidecekseniz oraya taksiye binersiniz müzeler falan hep yürüme mesafesinde odunpazarında tren garından çıkınca yürümeye başlayın haritadan her yere ulaşırsınız