SemaNurSoy97 39 bitti yalancı kasılmalar ve hala kaburga altı tekmelerle boğuşuyorum mide bulantısı yanması da cabası tabiki gece uykuları yok 🥲sizlerde durumlar nasıl var mı benim gibi sabırsızlanıp bekleyen
segmenseval SemaNurSoy97 39+4 deyim bende de sancı yok sadece bel ağrısı var ama bu sabah beyaz şeffaf böyle slime a benzer bi akıntı geldi nişan mı acaba eğer nişansa 1 kaç güne gelir😅
SBAA SemaNurSoy97 ay benimde yalancı sancılarım var 39+4 üm 40 haftaya kadar vaktimiz var açılma yok bekliyorum 😢😢😢 var mı benim gibi açılması olmayan bekleyen
kubos_ SemaNurSoy97 39+1iz bizde 3 gün önce nstde sancılarım çıktı açılma yok diye evde beklemedeyim sancılarla boğuşuyorum. Sağ salim kavuşuruz inşallah bebeklerimizee❤️
mehmetsaki SemaNurSoy97 38+2 haftalık sezeryan olacak ve korku heyecan stres bi arada ağrılar halsizlik mide yanması oluyor duanızda beni de unutmayın lütfen 🤲son 1 haftamız görünüyor
SemaNurSoy97 segmenseval bende de sarı şekilde gözüktü ama acaba nişanmıydı hala bilmiyorum nefes almanız kolaylaştı mı?
segmenseval SemaNurSoy97 evet nefes almam kolaylaştı benimde böyle sarı beyaz arasıydı ama arkadaşım diyor ki pembemsi veya kırmızımsı olur netten bakıyorum farklılık gösterir diyor çok kararsızım
Papatyaaam1 segmenseval benım arkadaşımın nişanı Beyazımsı kremsı gelmıstı oda kırmızı dıyenlere knandı eryesı gün zar zor yetıstırdıler doğuma anıden suyu geldı
gulsahonur Bende 39 dayım ne sancı ne ağrı var hiç gelecek gibi değil ama zaten pazartesiye kadar beklememiz gerek doktorumuz şehir dışında, kolaylıkla sağlıkla gelsin hepimizinki inşallah
segmenseval SBAA bana alttan muayene olmadı daha pazartesi randevum var belki yaparlar 🥲 o zaman belki yaparlar aynı durumdayız
SemaNurSoy97 SBAA açılma var mı bilemiyorum ama az önce girdim eve aksak yürüyüş yaptım tempolu bi şekilde yürüdüm ve eve merdivenden çıktım evde 6. Katta 😄inşaAllah açılma olur
SemaNurSoy97 segmenseval eğer kolaylaştıysa nefes almak çocuk geliş pozisyonuna yerleşti demek oluyor canım ben öyle biliyorum 😊
Aysesglm Bende 38+4 üm dün kontrolüm vardı 1 parmak acilmam var dedi doktor bekliyorum artık ne zaman gelirse
segmenseval SBAA özele gidiyorum doğum paketim var belki nst de hiç sancım yok ondan dolayıdır diye düşündüm hep ama banada çok geç kalınmış gibi hissettirdi
SemaNurSoy97 segmenseval yok canım aynen dediğin gibi sancı çıkmadığı için bakmamıştır muhtemelen bende devlete gidiyorum
SBAA segmenseval he olabilir sancın yoksa ama normal şartlarda bebeklerin annelerden alıcağı şeyler 40 haftaya geldiğimizde bitiyo ya belki yarın gittiğinde sanada sunar sezeryan eğer açıklık sancın yoksa
segmenseval SemaNurSoy97 bebiş 1 aydır kanaldaydı ama şuan daha rahatım 😅 aynen hiç sancı yoktu ağrı çıkıyordu ama bu sefer bakarlar herhalde 40 haftayı tamamlıycaz çünkü normal doğum bide suni sancı vs ayarlarlar herhalde bende olmayınca 😅😅😅😅
segmenseval SBAA suni sancı verecekler büyük ihtimalle son radde sezeryan dedi doktorum bakalım hafiften de bel ağrım başladı belki sancıya döner dua ediyorum 🥲😅