Şu sıralar bebeğimden dolayı kendimi aşırı ihmal ediyorum kızlar. Öncesinde her gece uyumadan yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkar. Saçlarımı her banyodan sonra saç yağı ile masaj yapar tarardım. . Şu an duş alabildiğime seviniyorum bakım falan eskide kaldı.
Siz neler kullanıyorsunuz ya da kullanabiliyor musunuz ?