Bebekkuzu Kızlar SElam pazartesi 17 haftalık olacağım. Genelde sağ ya da sola yatmaya çalışıyorum ama bazen sıkılıyorum ve televizyon izlerken falan sırt üstü yatıyorum doktorum herhangi bir bilgilendirme yapmadı size bilgi verdi mi
Yank Bebekkuzu valla ben se senin dedigin gibiyim 31. Haftadayim bi sikinti olmadi tv izlerken duz yatiyorum ama bel altima yastik koyup biraz dik pozisyonda oluyorum dumduzbyatinca tv gorunmuyor zaten :D
anethole Bebekkuzu Bende bu şekilde yatıyordum ve uykuda sırtüstüysem hemen döncem diye dikenüstündeydim. Doktorum nasıl rahat ediyorsan öyle yat zaten zamanla istesen de sırt üstü rahat edemeyeceksin. Bebek baskı yaptığı için sağa sola yatmak isteyeceksin demişti. Gerçekten de öyle oldu. Sırtüstü yatınca baskı hissediyorum 22. haftadayız. Sağa yatıyorum ama midemden dolayı sol daha rahat geliyor.
Yank Bebekkuzu bisey olmuyor yani ama 1 saatte bir falan kalk mutfaga lavaboya faln git yoksa şisiyorsun el ayak vs