Arkadaşlar merhaba şuan 8+2 haftalık hamileyim ilk doktora gittiğimde 6+4 te hem bebeği gördük hemde kalp atışını duyduk dün gittim doktor bebeğin gayet iyi olduğunu kalp atışlarının oldugunu herseyi söyledi fakat ufak bı kanama alanı varmış kese dışında progesteron verdi e nabiza girdigimde tani olarak henüz gebelik dogrulanmamistir şeklinde yazmis bu işte bı terslik var kafam cok karıştı