sinemm22 24 Haftalığım belim ve kasığım regl olcakmışım gibi sabahtan akşama kadar ağrıyor geçen haftada aynı şekilde oldu bugunde aynı neden olur yaşayan var mı
Artemiss_ sinemm22 24h+5teyim. Belim, sırtım bir süredir ağrıyordu ama regl ağrısı gibi ağrı bu hafta başladı bende de. Nedenini maalesef bilmiyorum
anonim51 sinemm22 bende 28. Haftalığım kasık ağrım ve batma var doktoruma yazdım muane olmadan bilemeyiz demiş Aralık 2de randevum var bakalım ne olcak hayırlısı
sinemm22 eed21 Benim geçen hafta oldu sabah ağrıyla kalktım hem kasıklarım hem belim adet olcakmışım gibi ağrıdı ertesi gün kontrolüm vardı doktorum açılmama falan baktı sıkıntı yok dedi aşşa baskı yapınca falan ağrı oluyormuş genelde ama dizlerime kadar regl ağrısı gibi oldu ya bugünde aynı neden böyle olur anlamadım
yasemincel65 Aynı durum bende de var, belim ve karnım aşırı ağrıyor. Karnımdan aşağı doğru sanki bir baskı varmış hissi oluşuyor. Ben de korktum açıkçası bir de bebek de hareket etmeyince. Ama bugün şükür hareket etti baya yavruşum 🥹🥹🥹
sinemm22 yasemincel65 Canımm benimde geçen hafta oldu bi doktor kontrol etti açılmam falan yokmuş baskı yapıyormuş bebek ondan oluyormuş ama anlamadım regl olcakmışım gibi şiddetli bi ağrım var çok değişik
eed21 sinemm22 aynısı ya. Bu sabah yaşadım normalde de regl olunca bacaklarım ağrır bu sabah bi ağrı bi ağırlıkla uyandım. Kanama var mı dşye baktım hatta. Allah yardımcımız olsun
sinemm22 eed21 Ayy gerçekten aynısı biliyor musun benimde regl olunca diz kapaklarım ayak bileklerim bile ağrıyo aynı şekilde ağrıyor ya kasıklarım belim diz kapaklarım ayak bileklerim ağrıyor sabahtan beri daha geçmedi