Minnikkbebii Kızım 5 günlük 2 gündür kanlı akıntı geliyor sağlık ocağına topuk kanı için gidince sordum kız bebeklerde olabiliyor artarsa doktora git dedi 2-3 bez değişiminde illa oluyor pazartesi gidicez doktora ama korkuyorum umarım doğal bi süreçtir
dilaradoyan Minnikkbebii yenidoğanda normal olduğunu biliyorum. Kanlı olmasa da akıntısı vardı kızımın ama kanlı da normal diye biliyorum. Yine içiniz rahat etsin diye götürürsünüz doktora
kanmamakl 3kez doğum yaptım ilk defa duydum normal olmasını bence acile gitsene beklemeye gelmez böyle şeyler çocuk doktoru görsün
Edaelaaaaa3 Benim1. kızım da olmuştu şimdi 2 kızımda doktor kendisi söyledi olabilir korkmayın diye kız çocuklarında oluyor