Arkadaşlar merhaba 9+5 te aniden sabah kanamam başladı kıyafetim ıslanırcasına yoğum ve pıhtılı kanama. Daha sonra dr gittik kese çocuk yanında değilmiş ve bebek iyiydi kanama bazen olurmuş progestan iğne ve hap ile 4 saat sonra durdu. Fakat kasık ve alt karımda ağrılarım devam ediyor normal mi tekrar kanama olur diye korkuyorum ..