AslanEge ovulasyon testime başladı reglden sonra, 2. Gün pik gördü, 3. gün silikleşmeye başladı. O ay gebelik olmadı. Bir sonraki ayda da 3. gün pik gördü, 4. gün silikleşmeye başladı. Hatta doktoruna bir önceki ay böyle böyle oldu diyince o ay doktoru regl bitince başla pik olunca gel dedi. Pik görünce gittiğinde evet yumurtan gelişmiş çatlamaya hazır dedi. Ay sonuna kadar teste devam etti ama başka pik olmadı ve O ay gebe kaldı.