Merhabalar ; daha önce de yazmıştım el ve ayak tabanlarım kaşınıyor diye . Kolestaz testim temiz çıktı . Burdan bir arkadaş vitaminden olabileceğini söyledi . Bıraktım Demir , Omega , magnezyumu . Geçti . Sonra yine magnezyum ve omega deneyim dedim yine oldu. 20 haftalığız . Sizde böyle bişi oldu mu ?