Hhhsssaaa Canım kasılmalar genelde karnının sertleşmesiyle oluyor.. Bende 32+3 günlüğüm.. ve 26 dan beri bu kasılmaları yaşıyorum.. Kasılma gelirken bebek bir tarafa toplanıyor gibi hissedersin, semsert olur ve her zaman olmasa da çoğu zaman nefesin kesilir hafif ve ağrı bele vurur.. Ben bu şekilde yaşıyorum kasılmalarımı...