Crngkhn
Ben tüp bebekle hamile kaldım ikizlerime 7 hafta 5 günlük hamileyim çift yumurta ikizleri bugun dier kesenin boş olduğunu gelişmediğini söyledi doktor ama dier bebeğimin de kalp atışlarını duyduk çok şükür bu durumda korkuyorum dier bebeğe bi zararı olur mu sizce benim durumumda olan var.mı