Benim bildiğim yardıma muhtaç olan insanların onaylanır çünkü herkes yapar bu başvuruyu yoksa. Gelire bakarlar bu yüzden ben başvurmuyorum çünkü çalışan bi insandım ve eşim de memur. İzne ayrıldım evet kirada oturuyorum ama maaşa göre vermez diye düşünüyorum. Bu durumları göz önünde bulundurun