mrvsvdfe şeker yüksekliğinde bebeğe etki ettiği için önlem alınabilmesi için istiyorlar aslında çünkü evet bizlerden de sorumlular ancak hamile olduğumuz müddetçe bizden bir tık daha fazla bebekten sorumlular kimse sorumluluk almak istemiyor onlar da haklılar bebeğimizin sağlığı için bu diretmeler ama tabi kişisel sorunlara döndü günümüzde 25 yaşındayım annem 25 sene önce bana hamileyken de yaptırmış 15 sene önce kardeşimde de yaptırdı çok şükür bizde de bir şey yok annemde de evladımdan önemli değil olan bana değil ona oluyor içimde mantığıyla yaptırdım açıkçası eğer olsaydı şekerim kesinlikle yediklerime dikkat etmem gerekirdi bebeğim için meyve bile sakıncalı oluyor maalesef yüksek olduğu zaman