smgsmg59 Aaayseeert benim histeroskopi ile hem perde alındı hem polipler. Hiç kanamam olmadı. Damla bile gelmedi.
gecegunesim Aaayseeert 2defa oldum birinde rahme cızık atıldı bir iki gün lekelenme oldu İkincide 30gun sürmüştür miyom alınmıştı
anonimhesapp 3-4 gün damla damla geldi sonra durdu ama bende polip vs alınmadı işlem yapılmadı o yüzden kanama kısa sürmüş olabilir
Aaayseeert anonimhesapp ya benim de işlem yapılmadı doktor çizik attım dedi 10 gündür falan lekelenme şeklinde oluyor arayıp sordum normal dedi ama kafam karıştı yine de
gecegunesim Aaayseeert yoktu yada söylenmedi bu da önemsenmiyordu acıkcası yarım milimdi cok kücğktğ ama bebeğin tuttunma yerindeymş etkiliymiş ameliyattan sonra önemi anlaşıldı. Şansımızı deneyelim atlamayalım diye girdik ameliyata
Aaayseeert Rabiul bende tüp bebek yaptırıyorum bi kere bebeğimin kalbi durdu bi kere de olumsuzla sonuçlandı ondan yapalım dedi doktor ama hiç bi şey çıkmadı . 10 - 12 gündür de kanamam oldu
Rabiul Aaayseeert bende polip vardı o alındı sonra bir kaç gün kanamam oldu diye hatırlıyorum 3 ay sonra hamile kaldım ama bir sorun yaşamadım